Tuesday, March 30, 2010

unstable moOd

Ya, di saat dan ketika ini mood aku sangatlah tidak stabil. Don't really know the reason why. Hari ini, banyak benda yang aku tak suka aku buat. Tapi, tak nak la cerita lebih-lebih kat blog ni. Ada satu benda yang aku buat ni, sangatlah buang masa aku.

Sangat..sangat..dan sangat.

Sampai jadi benci kat diri aku. If right now you're thinking what am i doing today, just think about it, cause i will not tell it here. Tapi, janganlah suudzon (bersangka buruk) pulak dengan aku ye. Tak baik tau. But actually, i hope, please don't guess what it is about.

Dan, aku makan sangat-sangatlah banyak hari ni.Sangat, sangat. Hisshh...this is another reason i dont like myself today. To eastna, i think i'm becoming a monster like u..agagaga.. Believe me, i ate a lot today.

Dan, kepada sesiapa yang rasa aku dah sakitkan hati dia hari ini, sorry sesangat. Again, sorry sesangat.... I'm not in a bad mood today, i'm just in an unstable mood. Aku rasa orang perempuan akan faham perasaan ini bila time tu dah nak sampai.

Actually, aku happy je hari ini, as usual, gelak-gelak dan bermanja-manja dengan adik-beradik aku yang kusayangi sekalian (sebab hari ni sekolah kat kelantan cuti, so, semua adik aku ada kat rumah), bukannya marah-marah orang tak tentu pasal dan buat muka masam tak tentu pasal, tapi tulah, dalam hati ni siapa yang tahu perasaan 'unstable' aku tu kan.

Kalau kat UIA, ada la juga reason kenapa mood aku jadi tidak stabil, mungkin kerana assignment yang banyak dan kuiz yang hari-hari ada, tapi kalau kat rumah, aku happy jer. Sebab tu aku kata di awal post ini tadi, aku tak tahu kenapa mood aku sebegini rupa hari ini.

Ok lah, setakat ini sahaja post kali ini. Tak nak cerita lebih-lebih sebab aku takut aku akan tulis benda-benda yang mengarut nanti. Biasalah kan, unstable mood. Agagaga~~~


A pic taken from Deviant Art entitled 'War In Me'

Errm, ada kena mengenakah gambar itu dengan aku..haha..saje jelah amik pic ni..saje nak describe kan mood aku yang tidak stable itu. Bukan aku ye yang tak stable, mood aku itu patut dipersalahkan kerana menjadikan aku agak blur hari ini.

**Perasan tak post aku kali ni agak mengarut....



0 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com