Friday, May 14, 2010

sayang mereka ...

Alhamdulillah, hari ini, aku, wani, widad, maheran, dan teh diberi kesempatan untuk berjumpa. Sangat rindu sama mereka semua. Paling aku rindu untuk bertemu dengan maheran sebab rasanya dah 1 tahun lebih kami tak bersua. Last sekali jumpa dengan dia masa ambil result SPM rasanya, sebab maheran ni tinggal kat Gua Musang, so, agak susah untuk dia datang ke Kota Bharu untuk bertemu kami semua. Dah la maheran ni tak ada Facebook(cepak la mum wak fesbuk !!), jadi kira agak lama tak tengok wajah kawan baikku yang cantik ni. Agagaga... Walaupun lama tak ketemu, kami masih berhubung melalui telefon dan mesej.Terima kasih la yer Abraham Graham Bell kerana telah menciptakan telefon yang memudahkan aku untuk stay in contact dengan mereka-mereka semua ni.

Teringat balik zaman sekolah dulu bilamana kami ketawa dan berduka bersama-sama. Dan, hari ini, dari pukul 11 pagi hingga 4 petang, kami berbual rancak dan bergelak ketawa. Masing-masing punya kisah yang ingin diceritakan. Di sini, ingin dikongsi sedikit gambar yang sempat diambil bersama mereka. You'll made me happy today. Really happy to see all of you...I just wanna say that i LOVE all of you. Viva Vouge forever !!

Teh, Wani, Aku, Maheran dan Widad

Me with Maheran

With Teh and Wani

notakaki 1 :: Hari ni kan hari jumaat, so muslimin kena solat jumaat. Tapi, ramai sangat tadi yang buat selamba dek jer dok makan dengan makwe, rakan sekerja dan ada yang dok makan dengan isteri dan anak-anak lagi. Kalau kat Mid Valley ke, OU ke, Pavillion ke aku boleh terima gak, ni kat Kota Bharu. Bukan satu, dua orang, tapi ramai. Tak boleh ke makwe, rakan sekerja dan isteri-isteri mereka ni tegur ! Ni bukan solat BERJEMAAH, ni solat JUMAAT cik abang semua yer ! Solat JUMAAT tu wajib bagi muslimin yang dah akil baligh. Mungkin mereka ni musafir kot kan? Berhusnu dzon dengan mereka....

nota kaki 2 :: juga sempat beli handsock yang ada corak-corak ni. Maheran yang tolong-tolong pilihkan....

Cantik tak ?

0 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com