Friday, July 16, 2010

exam + selsema

Hacccuh...Alhamdulillah..

Bersin la pulak..

Banyak kali jugak bersin, hidung berair-air. Malam semalam lepas talaqqi Ustaz Muhadir, dalam pukul 12 lebih, dah tidur, awal la tu. Lab report chem pun tak sempat nak buat. Terpaksa la buat hari ni. Untuk pengetahuan sahabat semua, minggu depan saya exam fizik. Dan saya sangat harap-harap yang saya akan dapat A solid untuk fizik. Boleh, tapi usaha perlu ada tirah ! Bak kata jah, senang je fizik ni, sebab dia dapat A solid untuk fizik. Jah, aku nok ikut jejok lakoh mum deh...doakan aku dapat A pijik..ngee~~

Minggu ni saya rasa emosi tak berapa stabil. Mungkin sebab sangat ramai kawan-kawan Kelantan yang balik. Sobss, nok kelik klate jugok.. Antara yang balik, Zaleha, Razanah, Ainu, kak Wirdah, Aqilah dan ramai lagi la. Sebenarnya saya sangat dengki kat mereka.**tak baik dengki2x ni trah**. Hari tu Ainu ada ajak balik kelantan semasa dia nak beli tiket. Ikutkan hati, memang rasa nak balik, tapi bila difikirkan semula, banyak lagi tanggungjawabku di sini yang tak selesai. Minggu depan exam fizik dan ada kuiz chem. Fizik banyak lagi tak study, chem pulak kuiz tajuk acid-base yang memang saya tak faham sangat lagi. Dan ada lagi kerja-kerja lain yang tak selesai. Sebab tulah, harapnya, masa hujung minggu ni saya akan gunakan sebaik-baiknya untuk study dan uruskan semua urusan yang tak selesai.

Allah humma yassir wala tuassir....

p/s :: Minggu ni abah datang. Ada meeting kat kl ni dalam seminggu. So, sempat la melawat anak daranya di UIA dan anak terunanya di Taylor College.

p/s :: Minggu depan, insyaAllah, lepas exam fizik, hari sabtu akan keluar dengan Fareeza nak beli phone bari. Hari ahad pula, nak hang out dengan kawan-kawan kat NAIM dulu. Isna dan Shekin, miss weh nok jupo sep mum!!

0 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com