Friday, July 30, 2010

happy belated birthday fareeza sayang


Alhamdulillah, hari ni dapat jugak curi-curi masa update blog. Post ini istimewanya saya khususkan buat sahabat tersayang, Fareeza Suhaimi.

Hari ni 30/07/2010. Birthday fareeza 26/07/2010 yang lalu. Biar lewat beberapa hari, namun saya tetap mahu publish post ni jugak.

Beberapa minit selepas masuknya 29 haribulan, saya terus bagi mesej kat fareeza. Tanpa call ataupun pergi ke bilik dia. Nak tunjuk jahat dan macam buat tak ingat sangat sebenarnya. Hehe. Tapi, saya dah siap-siap plan dengan roomatenya, Fatihah dan ex-roomatenya sem lepas, Nailah dan Hidayah, untuk buat surprise kat Fareeza.

Saya call Fatihah untuk bawak Fareeza ke tempat lain sebab kami semua nak masuk bilik dia. Makanan, minuman dan hadiah dah siap kami beli. Kami bertiga tunggu la dalam bilik Fareeza dan Fatihah sampai mereka berdua balik. Huh. Panas dan berpeluh kami semua. Tapi takpe kan dayah dan nailah..hehe..

Alhamdulillah, plan menjadi. She was very happy with what we had done. We're really happy to see that you're happy. Alhamdulillah juga, malam itu malam Nifsu Syaaban, moga ada keberkatan di sebaliknya. Malam di mana buku amalan kita diangkat ke langit. Harapannya agar kitabku dan kitab rakan-rakanku terisi dengan amalan yang baik. InsyaAllah.

Moga pertambahan umurmu seiring dengan pertambahan amalmu.

Moga menjadi 'a better Fareeza Suhaimi' in every aspects.

Pesanku buatmu, jaga akhlak, jaga ibadat, jaga hubungan dengan Allah, then, jaga hubungan dengan manusia.

HAPPY BIRTHDAY DEAR!!!!!

p/s : HOPE U HAPPY WITH THE PRESENT...hehe...
p/s : terharu bila Fareeza cakap yang dia tak expect pun benda macam ni dari kitorang, tapi as long as kitorang jaadi kawan dia, itu dah cukup.

notakaki :: Selamat Hari Jadi juga saya ucapkan pada sahabat saya, Hasanah. Harap anda gembira dengan kejutan yang kami berikan..haha...

0 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com