Thursday, September 16, 2010

sekitar rayaku

Salam a'laik..

Pagi ni rasa gatal-gatal tangan nak update blog. Nak study pagi-pagi ni macam malas pulak. Eh, eh, bukan malas la, rajin sebenarnya, tapi lepas ni la ye saya study. Macam tipu je ayat ni kan.

Hari jumaat ni saya akan balik kl sebab hari sabtu ada wedding pak cik saudara saya kat seremban. Hari ahad tu maybe dah balik UIA kot. Dan, yang paling BEST ialah hari RABU dan KHAMIS tu sebab saya EXAM 2 hari ni. Doakan kejayaan saya ye pembaca blogku sekalian.

Macam lari dari tajuk post ni pulak. Sebenarnya nak cakap pasal raya. Alhamdulillah, syukur saya ucapkan kerana diberi nikmat olehNya untuk menyambut lebaran untuk Syawal kali ini. Beraya bersama kelaurga tersayang merupakan satu nikmat yang tak boleh saya nak gambarkan. Saya happy bersama family saya.

Raya tahun ni macam tahun-tahun yang sebelumnya, tapi macam biasa, sangat best. Kami sekeluarga buat open house pada hari raya kedua. Antara sahabat saya yang datang ialah pipah, syikin dan mcsyah je. Sikit je kan sebab actually ramai yang tak tahu rumah saya kat mana sebab jalan nak ke rumah saya ni pelik sikit.

Raya tahu ni juga saya sempat berziarah ke rumah Afifah, Syikin dan Mirah K. Ziarah tu kan sunnah nabi. Seronok sangat dapat kumpul ramai-ramai dengan kawan sekolah Naim dulu. Teringat memori kat Naim dulu yang sangat manis-manis semuanya. Eh, eh, sebelum saya lupa, terima kasih sangat-sangat saya ucapkan pada driver saya, syikin, sebab sanggup hantar saya ke rumah nenek saya sampai malam. Kesian kat dia kena lecture ngan abang dia sebab sampai rumah malam. To syikin, tahun depe jadi driver ak pulok deh!

Oklah, malas nak cerita panjang-panjang. Saya kan dah cakap saya nak pergi study kan, kan.

Oklah, enjoy da pics ya ! Random je ni...

Saya dan Cik Ti bersama sepupu saya, Kak Wani
yang kahwin di malam raya


Balik KL mesti miss budak tecit ni sangat2x

Adikku, nurul yang tak sempat posing. Hehe. Candid ye!

Syikin bersama empunya blog

Pipah dan syikin di rumah empunya blog

Kami di Majlis Mesra Aidilfitri bersama Tok Guru Nik Aziz

Bergambar kenangan di rumah Cik Afifah

Saya bersama wani dan tikah. Cik tikah (sebelah kanan saya)
ni baru balik dari Mesir taw. Lama sangat tak jumpa dia


Athirah^3
(Athirah Ariffin, Isna Athirah, Athirah Razali)


~Doaku, moga sempat aku bertemu Ramadhan dan Syawal untuk tahun hadapan~

0 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com