Thursday, January 6, 2011

030111 & 040111

Cep ten dan Tikah

3 Januari 2011 dan 4 Januari 2011.

Happy Belated Birthday my dearies! To Fatin Hazwani dan Nur Atikah tersayang, sorry tak wish awal-awal. Ni aku edit gambar untuk kamu berdua ye. Hehe, baru nak belajar, so hodoh sikit.

To both of you, tahulah yang aku sangat rindukan masa-masa kita berada di Naim. Sekarang, kita jauh, lebih-lebih lagi tikah, jauh di Mesir sana. Tapi, walau kita jauh dan jarang contact, tapi harapnya persahabatan kita kekal kan sayang.

Jauhnya kita, tapi tujuan hidup kita sama. Mencapai mardhatillah. Capai redha Allah. Beribadat pada Allah tujuan hidup kita. Dimana kita berada, apa yang kita lakukan, itu niat kita.

Jagalah diri, jagalah imanmu teman. Sama-sama kita jadi yang terbaik untuk apa sahaja yang kita lakukan, baik untuk dunia mahupun akhirat. Kejar dunia jangan sampai lupa destinasi kita di akhirat, kejar akhirat jangan sampai kita tercicir di dunia.

Buat kamu berdua yang sudah genap umur 20 TAHUN, be matured k! Heee~~


notakaki :: Sorry post entry yang sangat pendek. Busy sikit. Tapi still berazam nak buat satu post tentang apa-apa sajalah untuk each of the person yang saya sayang.

notakaki :: Cep ten, tikah, sorry ye i cakap luai. Dok KL kan keno kecek KL lah. Hee~~

0 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com