Friday, March 18, 2011

ustaz azhar idrus


Honestly, saya dan family saya sangat suka dengar ceramah ustaz. Adik saya yang malas nak diajak dengar ceramah tu pun kalau ajak dengar ceramah ustaz azhar mesti nak.

Masa dengar dalam kereta mesti gelak-gelak. Kalau tengok video ustaz dalam lappy pun sama. Mesti gelak-gelak je diorang. Normal kalau dengar ceramah ustaz kita akan gelak-gelak sebab ustaz memang lucu. Tapi tak pe, tu cara ustaz nak tarik perhatian viewers dia. Yang tak gelak tu mungkin tak faham kot sebab ustaz ni loghat terenganu dia agak pekat. Budak-budak tu mungkin pada mulanya hanya nak dengar lawak ustaz je, biasalah namanya pun budak kecik. Tapi at the same time dia akan dapat grab ilmu agama. Ini matlamat kita.

Sebenarnya nak cakap ni je. Ustaz azhar idrus akan datang bagi ceramah kat Kelantan. Jadual kuliah ustaz boleh tengok sini. Ustaz akan datang bagi ceramah di Masjid Kampung Chekok, Panji, Pengkalan Chepa pada 24/3/2011 ini, iaitu pada hari khamis. Hari ni jugak result SPM Imran keluar. Walau bukan result saya tapi saya pun berdebar ni.

Pada sesiapa yang rasa dok dekat dengan masjid ni atau yang kenal masjid ni, silalah merajinkan diri anda menghadiri majlis ilmu ni. Oh satu lagi, pada sesiapa yang tak pernah dengar ceramah ustaz bolehlah tekan-tekan nama ustaz kat YouTube tu. Banyak video ada kat sana. Acu cuba try test dulu tengok. Best!


notakaki :: Tadi pergi picnic kat PCB dgn sahabat-sahabat tercinta. Nanti kalau rajin saya update.

2 sila..silakan komen..:

mariah said...

salam.. nanti bila dah dgr ceramah Ustaz Idrus, bolehla kongsi dkt entri ye.. :)

athirahariffin said...

wsalam..
insyaAllah nanti kalau sempat saya update, saya akn update..berkongsi setakat mana yg saya dpt grab la..^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com