Wednesday, July 27, 2011

e-one


Bila tengok adik Isna post tentang ini. Rasa nak post something tentang E-one.

E-one, inilah portfolio yang ditaklifkan sepanjang KELCHEFF 2011.


Memang mulanya happy sangat sebab dapat portfolio yang sama dengan Isna dan Shikin. Merekalah yang menceriakan hari-hari saya. Love you both lah!

Ya, kerja kami menjual air, dan hasil kutipan ini akan terus masuk ke dana Green-V, iaitu satu organisasi sukarelawan hijau Kelantan. Haa, itulah kerja saya sepanjang 10 hari di KELCHEFF. Seronok taw!

Lagi happy bila orang-orang dalam portfolio ini ramah tamah dan bahagia je semuanya. Tak rasa pun letih sebab selalu bergelak ketawa dengan mereka semua ni. 4 hari yang pertama, saya di shift malam. Seterusnya, saya ambil shift pagi. Pagi-pagi, breakfast di Nasi Lemak TC! Thanks to driver, Shikin. Selalu jugak kena marah bila balik dari breakfast sebab breakfast terlalu lama. Yela, kalau datang awal kat gerai pun mana ada orang pagi-pagi kan!

Pada beberapa hari yang pertama, group kami ditugaskan untuk menjual di gerai bersebelahan kambing panggang tu, dan hari-hari terakhir kami ditukarkan di gerai berdekatan Galeri Tamadun Islam.

Walau di mana pun kami berada, E-One tetap the BEST! Ada papa yang selalu pakai spek hitamnya, ada abang long yang selalu datang check kerja kami, ada runner yang setia lari berkejar-kejaran dan ada semuanya la.


Masa hari last tu, sedih bila teringatkan hari esoknya kami tak lagi berkhidmat untuk E-one dan KELCHEFF. Ya, memang akan ada kutukan dan komen dari orang ramai, tapi apapun, kami ikhlas membantu (erkk, dapat elaun RM 20 sehari + dapat bonus, thanks Green-V)

Memori 10 hari di KELCHEFF, dari 14 hingga 23 Julai, takkan kulupa :)


notakaki :: Teringin sangat nak buat kek Fairlady. Barang tak cukup lagi, esok insyaAllah pergi beli. Nyummy!

2 sila..silakan komen..:

Athirah I. said...

syukur sangat.. :)

athirahariffin said...

kan. alhamdulillah sbb dpt e-one. one happy family :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com