Saturday, September 29, 2012

HURRAY!

HURRAY!

Heals Ukhuwah and Reacreational Day.

What an awesome day :)

Selari dengan namanya, hari ni memang berukhuwah habis dengan warga KAHS (Kuliyyah of Allied Health Sciences), especially, adik-adik 1st year.

Kalau minggu lepas saya dan beberapa orang adik-adik 1sy year ke TC (Teluk Cempedak), kali ini Sport Complex UIA Kuantan menjadi tempat kami menjalinkan ukhuwah :)

Malam sebelumnya, ada Pre-Hurray. Masa ni kami diberi masa untuk siapkan bendera kami dan juga discuss untuk cheers. Malam tu best, sebab dapat warnakan kain rentang tu. Lama dah tak mewarna ni.


Esoknya, bermulalah HURRAY yang dinanti. Sampai je kat Sport Complex tu, lagu horay horay bergema. Best jugak lagu ni. Kira ni lagu tema HURRAY la.

Kalau untuk tahun lepas, saya ahli kumplan merah, kali ini beralih ke kumpulan biru, PEACOCK! Satu group pakai baju biru. Comel je.

Gambar kat bawah ni adik-adik bawah jagaan saya. Bagus betul saya ni kan nak jaga adik-adik padahal kat rumah tu ramai lagi adik-adik hehe.


The best part is, our group won the 2nd place and the best marching (apa yang best pun tak tahu, marching tu last minute punya je). Saya dan Syafiq dua kali naik stage ambil hamper. Seronok betul dapat hamper.


Lepas bergambar bersama geng Peacock, tiba masanya untk bergambar dengan semua 2nd year yang hadir.


Last sekali, bergambar dengan geng Biomed. Ramai je yang datang tapi mostly committees, jadi diorang a bit busy sampai tak hiraukan langsung kitorang dok memekik nama diorang dari jauh.


Banyak betul games yang ada, mostly saya main. Penat betul. Tapi yang penting, sangat happy dapat berukhuwah dengan adik-adik dan kawan-kawan.

2 sila..silakan komen..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com