Wednesday, December 17, 2014

hujan


Bismillahirrahmanirrahim :)

Sekarang Kuantan hujan lebat. Hujan-hujan ni sedapnya la duduk kampung (rumah mek). Rumah kayu memang sangat sejuk bila musim hujan lebat ni. Duduk rumah mek sambil minum air teh ke kopi panas yang mek buat lepas tu makan ubi kayu panas-panas, tak pun makan putu halba memang heaven (sila la google putu halba kalau tak tahu. makanan ni ade mase musim hujan je XD). Alahai mana la nak cari kat Kuantan ni =.='

Sebenarnya tak ada apa nak taip tapi rasa nak menulis.


Waktu antara mustajab doa ialah bilamana hujan turun. Bila nampak hujan turun, marilah banyakkan doa ye ^.^

....... 


"Bunga tu, waktu hendak tunggu dia mekar, kita rasa terseksa dengan kelambatannya. Tapi, bila dia dah mekar indah, kita seakan merasakan bahawa sebelum itu kita tak pernah terseksa menunggunya." 
.Hilal Asyraf.

Mekarlah wahai bunga dengan hujan yang merintik turun.... 

2 sila..silakan komen..:

Siti nabilah said...

Allahumma shoyyiban nafi’an

dee said...

Salam perkenalan;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com